dinsdag 11 december 2012


Het is weer even geleden en geen nieuws is goed nieuws zeggen ze altijd, wel ik kan dit momenteel bevestigen. Bijna alle neveneffecten van de chemo’s verdwijnen als sneeuw voor de zon. Mijn toilet kan weer genieten van een rustige dag, mijn tenen en voeten hebben weer hun normale formaat en ik kan terug in al mijn schoenen, mijn haarborstel heeft terug werk gevonden, de foundation moet nog gesmeerd worden maar niet meer zo dik, ik kan weer nagellak kopen, en de weegschaalmeter is veranderd van richting. 2012 was een raar jaar, eigenlijk een zwaar jaar, ik ben blij dat het bijna om is. Al boezemt 2013 me een beetje angst in. Ik heb altijd gedacht dat 13 mijn geluksgetal was, ik ben geboren op de 13e en de eerste keer geopereerd op de 13e, twee chemokuren zijn op een 13e gestart, maar die hadden allemaal niet het beloofde eindresultaat. Ik ben benieuwd of deze uitzonderingen op de regels, de regel gaan bevestigen, dat 13 wel degelijk geluk brengt bij mij, en dat 2013 eindelijk eens een stralend jaar mag worden.

De evaluatie van 2012 is hiermee bijna rond, er rest me enkel nog de uitreiking van de awards:
*Onderneming van het jaar: het ziekenhuis van Deinze, meer bepaald de dagkliniek
en dienst gynaecologie, in het bijzonder mijn hARTSvriendin*
*Beste groep van het jaar: de smoefelaars*
*Leukste nieuwkomer: mijn metekind Leonie*
*Liefste koppel van het jaar: mijn ouders*
*Speelgoed van het jaar: mijn ipad*
*Man van het jaar: mijn partner*
*Woord van het jaar: klotekanker*
*Zwartste dag van het jaar: 16 maart*
*Onverwachte hype van het jaar: de blijvende steun via mail en sms van zovelen*
*Artikel van het jaar: Mega Cindy in de Nina, Het laatste Nieuws*
*Meest heuglijke gebeurtenis: de goede scan op 7 november 2012*
*En de ‘Prijs voor Doorzetting’ gaat dit jaar opnieuw naar mijn lichaam*
***
 

 Geniet van de warmte en van elkaar tijdens de komende feestdagen. Een dikke zoen.

5 opmerkingen:

  1. Voor jou en al wie je lief hebt fijne feestdagen! Ben blij voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volg ook mijn blog.
    Spijtig is het met mijn moeder niet zo goed afgelopen.

    http://elsdeleebeeck.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eindelijk eens goed nieuws Cindy. Ben zo blij voor jullie!
    Dat 2013 een jaar mag worden met enkel maar goede resultaten en weinig zorgen!
    Het allerbeste meid je hebt het dubbel en dik verdiend!

    Vele groetjes,
    Een lotgenootje in Herceptine-kuur
    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, krachtig maar vooral moedig overbuurmeisje - we wensen je een prachtig, krachtig maar vooral onbezorgd 2013 toe !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cindyke,

    Het nieuwe jaar staat voor de deur. Een periode om te feesten en van de wensen.

    Veel mensen wensen rijkdom, geld om alles te kunnen kopen. Maar die wens deel ik niet, ...

    Mijn diepe wens is dat voor jou lieve vriendin, 2013 een jaar mag worden zonder zorgen!! Een jaar met liefde en vriendschap. Mag dit nieuwe jaar jouw jaar worden waar enkel de zon voor je zal schijnen, zoals jij ze laat schijnen in onze hartjes


    We zien je graag.

    Dikke kus
    Joery xxx

    BeantwoordenVerwijderen