woensdag 2 november 2011


Bijna exact twee weken windstilte. Een gebrek aan inspiratie, een gebrek aan zin om te schrijven, te mailen of te smsen. Ik wist gewoon dat mijn volgend stukje wat gefrustreerd ging zijn, wou jullie dit besparen. Maar het blijft maar duren. Het ziek zijn werkt op mijn systeem. Het is maar goed dat ik morgen nummer vijf kan gaan halen want het mag stoppen, heb het gehad, ik wil de chemo achter de rug hebben. En liefst zo snel mogelijk. En dan, dan kunnen we nog eens onder de scanner om te kijken of er nog vuiligheid zit. Weer zo’n moment om naar uit te kijken… En dan beginnen we aan de bestralingen voor een week of zes en daarna…

Ik besef dat ik eigenlijk niet zo ver mag denken, het maakt me moedeloos. Ik moet gewoon dag per dag invullen met leuke dingen. Maar de minste tegenslag, de kleinste opmerking echter brengt me van mijn melk omdat ik bijna op mijn tandvlees zit. Terwijl ik de ene avond dans tot ik er bijna bij neerval en geniet van de mensen om me heen, moet ik de week erop bij de fuif ter afsluiting van de vakantieweek van de kankerliga forfait geven. Ik slaag er niet in om langer dan twee nummers te dansen. Ik ben moe moe moe! Permanent doseren werkt deze kuur extra op mijn gemoed. Ik ben geen mens om in de zetel te hangen na wat actief zijn, ik ben geen mens die veel moet slapen, ik ben geen mens om na 1 km wandelen uitgeput te moeten rusten, ik ben niet de mens die het graag wat kalmer aan doet, ik ben niet de mens om afspraken met vrienden bijna een maand verder te moeten inplannen omdat ik moet doseren. Momenteel moet ik iemand zijn, die ik niet ben. Fuck de kanker.

4 opmerkingen:

  1. Lieve,...lieve Cindy,

    Hou de moed erin hé meisje, ik weet dat je het heel zwaar hebt en moest het kunnen dat ik met je kon ruilen, dan deed ik het direct! Alleen al om je terug te zien glimlachen!!

    Ik ben er voor je op elke moment van de dag en nacht!! Als het echt niet meer gaat, ik wil gewoon...alles voor je zijn...alles voor je doen!!

    Volhouden hé!

    Warme Knuffel
    Joery x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kon ik maar een beetje van mijn geluk jouw richting uitsturen !
    keep hanging on xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Cindy,
    Ik wou dat je dit niet hoefde door te maken!!! Ik denk heel veel aan je, want je hebt een bijzondere indruk op me gemaakt tijdens de vakantieweek! Ben heel blij dat ik je heb leren kennen. Je bent me er eentje, een specialeke zoals ze zeggen :-)!!! Als je graag je hart eens lucht bij een 'boezem'vriendin, hou je dan zeker niet in!! Ik stuur je hierbij nog heel veel warme knuffels en veel moed!!! Dikke kus x
    darie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cindy,

    Jouw laatste blog heeft weer indruk op me gemaakt. Ik ben ook geen mens om stil te zitten en ik kijk dan nog niet graag TV ;-).
    Ik hoop van harte dat je je intussen wat beter voelt en dat je wat hebt om naar uit te kijken.
    Mocht je binnenkort in de buurt zijn van de Schoonmeersen, laat het dan zeker weten.

    Veel sterkte en bijzonder veel geluk !

    Filip

    BeantwoordenVerwijderen